מה כולל קורס סוד הכסף של גיל אורלי?

קורס סוד הכסף של גיל אורלי – 100 ימים של חסד

זהו המחזור ה 26 של קורס סוד הכסף של גיל אורלי. המחזור הקרוב כמו קודמו, יתקיים בפורמט אינטרנטי דיגיטלי, המאפשר לכל אחד ללמוד בזמנו החופשי ללא מגבלה של סדר יום, זמן או מקום. הקורס מלמד כיצד להגיע לנכס מניב תוך 100 ימים בלבד. הקורס עונה על שאלה מהותית מתחום הסטטיסטיקה: מדוע רק ל 5% מהאוכלוסיה יש ביטחון כלכלי? התשובה לכך טמונה ביכולת של אותם אנשים לחשוב מחוץ לקופסא ובניגוד לעדר. סוד הכסף נועד להקנות לך שליטה מלאה בארגז הכלים של אותם 5% שהצליחו.

בנוסף, הקורס תוחם את ההצלחה של בוגריו בתוך תקופת זמן של 100 ימים בלבד, וטוען שביכולתו של כל בוגר קורס להגיע למהפך כלכל מוחלט תוך תקופת הזמן הזו. מדובר רק ב 100 ימים של חסד שאנו מבקשים ממך להעניק לנו בטרם נוכיח את עצמנו.

מבנה הקורס סוד הכסף של גיל אורלי

מדובר גם בסך כל הידע המצטבר שלו ללא סינון, ללא מידור וללא יוצא מן הכלל. כמו כן מדובר בכמות של ידע ועולם תוכן שמתעדכן כל הזמן בתכנים חדשים. מעבר לכך, מנחיל הקורס סוד הכסף של גיל אורלי, מערכת שלמה של פעולה על פי סיסטם שיטתי ומובנה שחוזר על עצמו במדוייק.

גיל אורלי מקורס סוד הכסף
גיל אורלי מקורס סוד הכסף

זה לא מספיק רק לצבור ידע וזה לכשלעצמו אינו מוביל לתוצאות. כיום ניתן למצוא את כל הידע באינטרנט. במהלך הקורס סוד הכסף, יחשפו הלומדים בשיטתיות ובסיסטמטיות, כמות של ידע רב, בפורמט של מערכי שיעור שבועיים, המוקלטים ברמה איכותית ומחולקים למערכי שיעור, בשיטת ה"למד ויישם", היוצרים שיטה מוכחת להצלחה של התלמיד. 

מה מכיל הקורס סוד הכסף בתמצית?

ראשית כל ולפני הכל מדובר כאן ברכישת ידע על שיטות ליצירת נכס מניב ומיקסום רווחים. כמות הידע התאורטי שנחשפים אליה במהלך הקורס היא עצומה ורבת היקף. זהו הקורס הארוך, המעמיק והמקצועי ביותר בארץ ליצירת נכס מניב. הקורס כולל את המרכיבים הבאים:

  • קורס סוד הכסף הנו קורס המשלב לימוד דיגיטלי ופרונטלי, המורכב משידורים חיים, שיעורים דיגיטלים של שיטת 20 הצעדים, בשילוב עם עשייה אישית, שני מפגשים פרונטליים מעשיים עם גיל אורלי, ליווי צמוד של צוות של 22 מנטורים מתחומי עשייה עסקית שונה ומגוונת ושני מפגשים פרונטליים מעשיים בקבוצה הקטנה של המנטור.
  • מעגל תמיכה מקצועית המורכב מחשיפה לצוות של 11 מומחים שונים מהשורה הראשונה, ושידורים חיים וקבוצת פייסבוק סגורה הכוללת תמיכה לימודית וטכנית לקהילת לומדים המחזקת זה את זו.
  • חשיפה לאתר אינטרנט הכולל מידע שופע כל טוב, מפגשים, הדרכות, סדנאות, וובינארים, וליווי מקצועי לאורך כל הדרך.

קורס סוד הכסף מפגיש אותך עם 11 מומחים מהמעלה הראשונה, ואלו הם:

ארבעה מומחים מתחום הנדל"ן והמימון הנדרש לכך: האחד מומחה להשקעות נדל"ן בחו"ל, השני  מומחה להשקעות נדל"ן בישראל, השלישי יועץ משפטי המתמחה בנדל"ן והרביעי יועץ משכנתאות.

כמו כן קיימים ארבעה מומחים לתחום האינטרנט ושמירה על זכויות יוצרים: האחד מומחה ליצירת נכסים ומוצרים דיגיטליים, השני מומחה למסחר באיביי ובאמזון והשלישי מומחה למסחר באטסי, והרביעי יועץ משפטי בתחום של זכויות יוצרים.

כמו כן יש עוד כשלושה יועצים פיננסים: האחד יועץ השקעות המתמחה בפיננסים, השני מומחה לתכנון פנסיה וביטוח והשלישי יועץ ומאמן לכלכלת משפחה. 

קבוצת הפייסבוק של קורס סוד הכסף

סביב קבוצת הפייסבוק של קורס סוד הכסף, נבנתה למעשה קהילת לומדים שבה כולם נחשפים לכולם. זוהי הקבוצה הגדולה והחשובה יותר בקורס. למעשה קבוצת הלימוד חשובה אף יותר מהקורס עצמו. קהילה זו מחוייבת לעצמה ולמרכיביה והיא מהווה סוג של מפתח להצלחה האישית של כולם.

חשוב להבין שקהילת תלמידי הקורס סוד הכסף, נבנית ביחד לקראת בניית נכס מניב ונוצרים בה שיתופי פעולה ועזרה הדדית.  המטרה של כולם היא אחת: להתקדם ביחד עד ליצירת נכס מניב וליציאה לחופש כלכלי.

קבוצת הפייסבוק מקיימת למעשה פורום סגור של תלמידי הקורס סוד הכסף מכל המחזורים. הקמת הפורום נועדה במיוחד לצרכי התלמידים של הקורס ונועדה לתת מענה לכל השאלות שצצות במהלך הלימוד. המבנה של הפורום בנוי באופן כזה שהוא מחולק לחדרים ולמדורים נפרדים, על פי נושאי הלימוד השונים ותחומי העיניין והידע הרב והמשתנה. לכל נושא מיוחד פורום נפרד. לכל מערך לימודי יש מאגר של שאלות ותשובות משלו.

קבוצת הפייסבוק הפרטית והאקסקלוסיבית שנפתחת לטובת תלמידי הקורס סוד הכסף, מהווה יתרון יחסי ומבדלת את התלמידים לתוך מרחב לימודי משותף. הכניסה לקבוצה וההשתתפות בה נועדה אך ורק לתלמידי הקורס. בתוך הקבוצה, יוכלו התלמידים לקבל במה לכל שאלה שיחפצו לשאול, להדגים, לשתף מסכים ולינקים, להתחבר לתלמידים אחרים ולמעשה להעמיק בלימודים.

איזה כלים נוספים מקבלים בקורס סוד הכסף?

משתתפי הקורס סוד הכסף יקבלו 4 סימולטורים אוטומטיים: האחד, שהוא הכלי החשוב ביותר הוא  סימולטור משוכלל להשקעות בנדל"ן. השני שהוא כלי עזר נוסף הוא סימולטור הנותן למשתמש בו תמונה פיננסית וכלכלית כוללת. השלישי שהוא כלי אוטומטי נוסף, הוא סימולטור לבניית תקציב שוטף. הרביעי, הוא כלי חשבונאי נוסף, הנקרא סימולטור לבקרת תקציב.

בנוסף יתקיימו שני פגישות חינם: הפגישה הראשונה תתמקד בתכנון פיננסי אישי ומקיף של כל נכסי הלקוח, לרבות נדל"ן, חסכון, פוליסות חסכון, גמל, קרנות השקעה, שבסיומה, תינתן המלצה להתאמת תיק הנכסים.

הפגישה השנייה שגם היא בחינם תהיה בתחום של תכנון פנסיוני מקיף, הכוללת  בדיקה חינם של האפשרות למחזור משכנתא וחשיפה להזדמנויות השקעה בארץ ובחו"ל, איתור, ניתוח ולימוד.

במידה והתחרטתי, האם ניתן לקבל החזר כספי?

בהחלט כן.  לאחר כשבועיים וחצי, ומכל סיבה שהיא, ניתן לממש את תעודת האחריות של הקורס סוד הכסף, ולקבל החזר מלא על כל ההשקעה. לא הוצאות הרשמה. ללא קנס ביטול, וזאת בתנאי שהשתתפת בצורה מלאה במהלך של אותם שבועיים וחצי. כל מי שמרגיש שהוא מיצה את התהליך, ועבר תהליך של אלימינציה, שבמהלכו הוא החליט שהקורס אינו מתאים לו – יקבל אתמלא כספו בחזרה.

ערכים נוספים שמעניק הקורס סוד הכסף

כל אחד מהתלמידים בקורס סוד הכסף מקבל למעשה מעטפת של ליווי ותמיכה מקצועיים אישיים וקבוצתיים. הוא חווה את הליווי הנ"ל בכל הצעדים הראשונים שלו עד לרכישת נכס מניב משלו. התמיכה והליווי אינם מסתיימים לרגע, ומובילים את התלמיד עד שהוא מקים את העסק שלו ועד שהוא שולט באופן מוחלט ברזי המקצוע.

במהלך הקורס סוד הכסף יתקיימו כאמור שני שידורים חיים, שהם למעשה וובינר [שילוב של סמינר המתקיים באינטרנט]. השידורים החיים הללו הם למעשה שיחה קבוצתית אינטרנטית. שידור חי שכזה נועד לאפשר לכולם לשאול שאלות מהותיות ולשתף את התלמידים האחרים בתובנות. את השידור החי עורך המרצה של הקורס סוד כסף, גיל אורלי. השידור החי נסוב סביב נושא נלמד ומעניקה כאמור במה לשאלות תשובות.

במהלך הקורס סוד הכסף מתקיימים ארבעה מפגשים חיים, שניים על גיל אורלי ושניים עם המנטור האישי שלכם. כולם מתקבצים לאולם התלמידים והמרצים, ונהנים מאינטראקציה בלתי אמצעית ואישית. זוהי גם הזדמנות מצוינת לצאת מהבית לעזוב את המחשב הבייתי ולפרוץ למעגלי היכרות מרחיבי דעת, לפגוש חברים מהקורס, להכיר זה את זה ולעשות סוג של מינגלינג ושל נטווטרינג וליצור שיתופי פעולה מקצועיים. כל המפגשים הללו סגורים כמובן אך ורק למשתתפי הקורס.

למידע נוסף אודות גיל אורלי מקורס סוד הכסף לחצו כאן, או מלאו את הפרטים וקבלו גישה מיידית לסדרת הסרטונים של גיל אורלי – איך להגיע ממינוס לנכס משלך בתוך 100 ימים.

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *