לעשות כסף באינטרנט עם גיל אורלי

לעשות כסף באינטרנט ולהגיע לנכס מניב

לעשות כסף באינטרנט ולהגיע לנכס מניב, יחד עם גיל אורלי מקורס סוד הכסף, זו מטרה שנמצאת שהישג יד, במרחק נגיעה. הושט היד וגע בה! כל מה שצריך לעשות זה קודם כל לפתוח את הראש ולהבין את הפוטנציאל העצום הגלום בהמצאת האינטרנט.
היכולת שלנו להגיע לכמות בלתי מוגבלת של אנשים ברחבי האינטרנט, היא יכולת של מינוף. מדובר גם במינוף של הזמן שלי, וגם במינוף של הכסף שלי, וזאת, מכיוון שבאינטרנט קיימות זירות מסחר רבות שמאפשרות לי לחסוך זמן וכסף. אבל לא רק.

לעשות כסף באינטרנט
לעשות כסף באינטרנט

להגיע לנכס מניב ולעשות כסף באינטרנט

להגיע לנכס מניב ולעשות כסף באינטרנט, דורש התמדה ומחויבות אישית. אין ארוחות חינם והדבר דורש סוג מסוים של עבודת הכנה והקמה ראשונית. אבל מי שיהיה מספיק מחויב לעצמו ומספיק חרוץ ונחרץ, יוכל בהחלט להשיג את המטרה הנכספת. כמובן שחשוב יהיה מבחינתו להגדיר את זה כמטרה אישית ולחתור למימושה בכל מחיר ואמצעי. בקורס סוד הכסף של גיל אורלי, ניתן ללמוד בדיוק את כל השלבים המובילים לנכס מניב תוך כ 100 ימים בלבד.
זה בהחלט אפשרי להגיע לנכס מניב ולעשות כסף באינטרנט, גם אם פירושו של דבר למשל, להקים באינטרנט חנות שעובדת בשבילך 24/7 ושזוכה לכניסה של לקוחות גם בזמן שאתה ישן. היכולת של האינטרנט להגיע לכמויות גולשים בלתי מוגבלות, היא יכולת אדירה של מינוף. ניתן להקים חנות שכזו באמזון, בעליבאבא באסטי, ובמגוון רחב של אפשרויות שפותחת הרשת בפני היזם המתחיל.

לעשות כסף מהאינטרנט
לעשות כסף מהאינטרנט

סוגים שונים של נכסים באינטרנט

להקים חנות באינטרנט אינה האופציה היחידה שלנו לעשות כסף האינטרנט. אפשר למשל לכתוב סיפורים ולייצר ספרים ולמכור אותם באמזון. אמנם זה דורש ממני סוג מסוים של השקעה, אבל מדובר בהשקעה כספית אפסית. מדובר רק בהשקעה של זמן ומאמץ ובסופו של יום המאמץ יכול בהחלט להשתלם.
ניתן גם ללמוד את מקצועות האינטרנט השונים, החל מבניית אתרים, וכלה בקידום אתרים ובפרסום באינטרנט, כגון פרסום ממומן בגוגל, או פרסום במדיה החברתית. לגוגל, פייסבוק וכל קונגלומט אינטרטנטי, יש ממשק משתמש של פרסום שניתן ללמוד להפעיל אותו ולייצר כסף ממנו עבורנו ועבור אחרים.
אפשרות נוספת היא להיות אפיליאט או כפי שהתחום מכונה: שיווק שותפים. שיווק שותפים היא דרך שיווק של כל מוצר שעולה על דעתכם, המאפשרת לכם להיות שותפים עם בעל המוצר, שמחלק אתכם את הרווחים שלו. בשיטת שיווק שותפים, אין לכם שום נגיעה עם הלקוח, ללא יוצא מן הכלל ואתם מקבלים מבעל המוצר.

לעבוד מהבית – יתרונות וחסרונות

לעבוד מהבית זה חלומו הרטוב של כל שכיר. יש לחלום הזה יתרונות רבים. כולנו רצים לעבוד מהבית בלי לחץ ובלי מחויבות חיצונית. באופן שכזה אתה חוסך את הזמן הרב שאנו מבזבזים בדרך אל העבודה ובדרך הביתה, כלומר חוסכים את הפקקים. בנוסף, זה לעבוד מהבית גם מאפשר לנו להיות יותר זמינים לשאר בני המשפחה, הורים מבוגרים, בת זוג וילדים. אנו נהנים יותר בזכות הזמינות הזו, מהגידול של הילדים ומחיי משפחה איכותיים יותר.
לעבוד מהבית זה גם עניין מחייב שיש בו לא מעט חסרונות. לעבוד מהבית דורש ממך סוג של מחויבות ומשמעת עצמית. יש הרבה הסחות דעת כשעובדים מהבית, יש הרבה גירויים חיצוניים וקשיי ריכוז. המטבח נמצא בהישג יד, הסידורים, הטלפון לחברים, הרחוב קורץ, הים נמצא במרחק נגיעה – ובעצם למה לא לפרגן לעצמי יום חופש? לעבוד מהבית פירושו גם שאין עלי שום לחץ חברתי ושלא מופעל עלי מכבש לחצים או בוס שיושב על הראש, כך שאתה חייב להיות הבוס של עצמך. וזה לא עניין כל כך פשוט.

למידע נוסף אודות גיל אורלי מקורס סוד הכסף לחצו כאן, או מלאו את הפרטים וקבלו גישה מיידית לסדרת הסרטונים של גיל אורלי – איך להגיע ממינוס לנכס משלך בתוך 100 ימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *